tirsdag 25. mai 2010

Pastoren V - Politi og nettleverandør kommer og tar deg..

Ja, så er vi kommet dit i argumentasjonens evolusjon at pastoren skal pusse store stygge politiet og nettleverandøren på meg :-)

Er det nå jeg skal bli redd, eller er det slik at blogger.coms regler sier til pastoren at enten får du tillate eller blokkere anonyme kommentarer. Politi og nettleverandørs respons vet jeg hva er; Det er ditt problem.

Ojameg..

Oppdatert:
Pastoren har nå endelig funnet ut av det, han har aktivisert forhåndsgodkjenning. et greit kompromiss for meg i og med at det da viser virkelig hvor "åpen" han er for andres meninger..

Så får vi se om han lar seg lure av ny IP adresse.. følg med i neste kapittel av pastoren og de 7 anonyme røverne.

Oppdatert 2:
Kunne ikke dy meg, måtte legge igjen en kommentar med denne brukeren.. så får vi se om han ser den midt i all godkjennings-slettings-bonanzaen.

Ingen kommentarer: